E-mailmarketing

“E-mailmarketing, dat heeft toch geen effect meer.” Een ongefundeerde uitspraak. E-mailmarketing leidt tot resultaat en geldt nog steeds als de ‘conversiedrager’ in online marketing. 
 

Waarom?

Het versturen van een nieuwsbrief is net zo belangrijk als het inzetten van social media. Deze laagdrempelige manier van contact onderhouden schept een band. Je klanten blijven up-to-date met jouw bedrijfsontwikkelingen. 
 

Hoe e-mailmarketing inzetten?

Het direct vermelden van jouw diensten en goederen is een no go. Nee, in jouw nieuwsbrief komen tips en tricks over jouw niche. Wat te doen bij deze kwestie en hoe los ik dit op? Door E-mailmarketing op de juiste manier in te zetten binnen jouw customer journey, wordt e-mailmarketing een groot succes.
 
Check-Up
Wees gerust. Unite Me neemt iedere organisatie bij de hand. Op welk niveau dan ook maken we online marketing succesvol. Meer weten? Laten we eens kennis maken

 

nieuwsbrief

mis geen updates